Recenzie carte: Magul din Carpaţi

Magul din Carpați de Aryana Havah este un roman spiritual sau o mărturie a unei persoane ce sugerează subtil legăturile energetice care își lasă amprenta asupra vieții sale.

Această carte descrie viața unui francez care a avut parte de reușită în carieră. Paul, personajul nostru, a aflat de la medicul său că suferă de SIDA. El crede că și-a construit viața fără sprijinul divinității și este indiferent cu privire la existența unui Dumnezeu, ba chiar îl condamnă pentru faptul că viața lui a ajuns spre sfârșit, tocmai acum când rezultatul muncii sale a atins succesul. Deși este foarte bogat, se tot gândește la imposibilitatea de a se salva cu ajutorul banilor și cade într-o depresie chinuitoare. El iubește două femei. Una dintre ele se numește Julie, iar cealaltă este Danaide.

Danaide reprezintă un tablou ce zugrăvește perfecțiunea feminină, fără a-i dezvălui chipul. Perfecțiunea nu poate avea asemănare, ea există doar în mintea unui om. Deznădăjduit de diagnosticul înfiorător, Paul o sună pe Julie și caută în aceasta consolarea. Ea îl trimite în România la domnul Cristofor, un om cu puteri vindecătoare. Ajuns aici, într-un castel din Carpați, bărbatul începe un tratament bazat pe ceaiuri, meditații, exerciții fizice și discuții spirituale.

Paul trece prin toate etapele evolutive, de la materialism și negarea divinității, până la desăvârșire. Are parte de revelații, răzvrătirea eului și recunoștință pentru viață. Trece de la ură și revoltă, la iertare și iubire nemărginită. Am citit această carte cu o curiozitate aparte, am trăit alături de personaj toate stările lui : teama, nesiguranța, revolta sufletească și descoperirea divinității.

Recenzie carte: Magul din Carpaţi

Redactor: Mihaela Paţachia

Editor: Mona Lisa

logo12

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

%d blogeri ca acesta: